O 6ος Στόλος μπορεί να σώσει τα Ναυπηγεία μας; Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής,δήλωσε ότι ο πρωθυπουργός ανέθεσε στον ίδιο και τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιο Πιτσιόρλα, την αρμοδιότητα της επανεκκίνησης της ναυπηγοεπισκευαστικής και ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
«Η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ανατέθηκε με πρωθυπουργική απόφαση ως αρμοδιότητα σε μένα και τον κ. Πιτσιόρλα για να γίνει κάθε προσπάθεια προκειμένου να απελευθερωθεί ο κλάδος. Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε» είπε ο κ. Κουρουμπλής.
Ο υπουργός Ναυτιλίας υποστήριξε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για επισκευές από τον 6ο αμερικανικό στόλο. Επίσης υπάρχουν προγράμματα που μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του πακέτου Γιούνκερ, ενώ υπάρχουν ακόμη τα προγράμματα εξοπλισμού του Λιμενικού Σώματος (νέα σκάφη και επισκευές), καθώς και η μεγάλη ανάγκη για μετασκευές φορτηγών και επιβατηγών πλοίων εν όψει της χρήσης νέων καυσίμων μετά το 2020.Αυτή τη στιγμή τα Ναυπηγεία και ειδικά αυτό του Σκαραμαγκά επιβιώνουν χάρη στην παρέμβαση του ΠΝ,το οποίο και τα “τροφοδοτεί” με τα δικά του προγράμματα επισκευών και ναυπήγησης πλοίων. Αυτό όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ.
Δυστυχώς ο μέχρι στιγμής οι ελπίδες ότι ο ισχυρός οικονομικά εφοπλιστικός κόσμος της χώρας δεν δείχνει τη παραμικρή διάθεση να εμπλακεί στα ελληνικά ναυπηγεία που έχουν τεράστιες δυνατότητες. Οι Έλληνες εφοπλιστές “ψηφίζουν” σταθερά ναυπηγεία της Άπω Ανατολής και αποφεύγουν τη συζήτηση για οτιδήποτε έχει να κάνει με τα δικά μας ναυπηγεία, “κρυμμένοι” πίσω από επιχειρήματα που είχαν βάση στη δεκαετία του ΄80 και του ΄90, αλλά σήμερα αποτελούν απλά υπεκφυγές.
Πηγή: www.militaire.gr/
«Η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ανατέθηκε με πρωθυπουργική απόφαση ως αρμοδιότητα σε μένα και τον κ. Πιτσιόρλα για να γίνει κάθε προσπάθεια προκειμένου να απελευθερωθεί ο κλάδος. Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε» είπε ο κ. Κουρουμπλής.
Ο υπουργός Ναυτιλίας υποστήριξε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για επισκευές από τον 6ο αμερικανικό στόλο. Επίσης υπάρχουν προγράμματα που μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του πακέτου Γιούνκερ, ενώ υπάρχουν ακόμη τα προγράμματα εξοπλισμού του Λιμενικού Σώματος (νέα σκάφη και επισκευές), καθώς και η μεγάλη ανάγκη για μετασκευές φορτηγών και επιβατηγών πλοίων εν όψει της χρήσης νέων καυσίμων μετά το 2020.Αυτή τη στιγμή τα Ναυπηγεία και ειδικά αυτό του Σκαραμαγκά επιβιώνουν χάρη στην παρέμβαση του ΠΝ,το οποίο και τα “τροφοδοτεί” με τα δικά του προγράμματα επισκευών και ναυπήγησης πλοίων. Αυτό όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ.
Δυστυχώς ο μέχρι στιγμής οι ελπίδες ότι ο ισχυρός οικονομικά εφοπλιστικός κόσμος της χώρας δεν δείχνει τη παραμικρή διάθεση να εμπλακεί στα ελληνικά ναυπηγεία που έχουν τεράστιες δυνατότητες. Οι Έλληνες εφοπλιστές “ψηφίζουν” σταθερά ναυπηγεία της Άπω Ανατολής και αποφεύγουν τη συζήτηση για οτιδήποτε έχει να κάνει με τα δικά μας ναυπηγεία, “κρυμμένοι” πίσω από επιχειρήματα που είχαν βάση στη δεκαετία του ΄80 και του ΄90, αλλά σήμερα αποτελούν απλά υπεκφυγές.
Πηγή: www.militaire.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου