Το σημερινό τραγικό αεροπορικό ατύχημα αποτέλεσε για πολλοστή φορά πεδίο άσχημου σχολιασμού από ανθρώπους τις περισσότερες φορές αδαείς επί των αμυντικών και αεροπορικών ζητημάτων.
Τα σχόλια σε διάφορα άρθρα, blogs και sites πραγματικά δυσφιμούν τις Ένοπλες Δυνάμεις και το προσωπικό αυτών. Έτσι λοιπόν από το πρωί διαβάσαμε για διάφορα σενάρια βασισμένα σε θεωρίες συνωμοσίας, ανυπόστατες φαντασιώσεις που ούτε στις ταινίες δεν συμβαίνουν μέχρι και ότι το ελικόπτερο το κατέρριψαν οι Τούρκοι... Επιτέλους, αυτά τα ζητήματα οφείλουμε να τα αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα όπως αρμόζει σε αυτές τις δύσκολες περιστάσεις.
Δεκτή και σεβαστή κάθε άποψη αρκεί να εκφέρεται τεκμηριωμένα διότι για να έχουμε γνώμη πρέπει να έχουμε και γνώση.
Σε καμία των περιπτώσεων εμείς δεν διεκδικούμε τα σκύπτρα τις αριστείας αφού πραγματικοί γνώστες είναι μόνον όσοι είναι αμιγώς επαγγελματίες του αεροπορικού αντικειμένου και ειδικότερα της άμυνας (χειριστές, μηχανικοί, αεροναυπηγοί, διερευνητές αεροπορικών ατυχημάτων).
Εν τάχει λοιπόν θέλουμε να τονίσουμε ορισμένα γενικά σημεία τα οποία χρήζουν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος:
Τα ελικόπτερα δεν είναι απαρχαιωμένα ούτε και σαπάκια όπως πολλοί τα παρουσιάζουν. Σίγουρα, είναι παλαιά πτητικά μέσα πλην όμως είναι εξαιρετικά αξιόπτιστα και με πολύ καλές επιχειρησιακές δυνατότητες.
Ακόμα και στις καλύτερες αεροπορίες, ναυτικά, στρατούς συμβαίνουν ατυχήματα. Πολλές φορές δε σε πτητικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας. Ασφαλώς και ένα σύγχρονο πτητικό μέσο έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ασφαλές απόρροια των συστημάτων που διαθέτει.
Όσο πιο ρεαλιστική είναι η εκπαίδευση τόσο περισσότερο αυξάνεται ο κίνδυνος εκδήλωσης πάσης φύσεως ατυχήματος. Και η εκπαίδευση πρέπει να είναι ρεαλιστική και συνάμα σκληρή για να εξασφαλίζεται το αξιόμαχο και η επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων. Διότι περισσότερος ιδρώτας στην εκπαίδευση συνεπάγεται λιγότερο αίμα στον πόλεμο.
Τα Ελικόπτερα συντηρούνται άψογα. Μηχανικοί και Τεχνικοί της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού επιτελούν ένα έργο υποστήριξης των ελικοπτέρων άξιων συγχαρητηρίων. Ούτε ελλείψεις σε ανταλλακτικά υφίστανται ούτε περικοπές σε ζητήματα ασφάλειας πτήσεων γίνονται.
Καμία έκπτωση δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση των χειριστών.
Όλοι οι χειριστές της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού είναι πολύ έμπειροι και καταξιωμένοι στο λειτούργημα που καθημερινά επιτελούν.
Πάντα υπάρχει η "κακή" στιγμή. Δεν γίνεται να μην συμβούν ποτέ ατυχήματα.
Δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε και να εξάγουμε βεβιασμένα συμπεράσματα απλά και μόνον για να προκαλούμε το ενδιαφέρον. Ήδη έχει συγκροτηθεί η αρμόδια επιτροπή και σύντομα θα έχουμε τις αιτίες πτώσεως του ελικοπτέρου.
Τα ελικόπτερα ΑΒ-212 επιχειρούν διεθνώς με δεκάδες χρήστες.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του defencenews πατώντας εδώ
Πηγή: www.defencenews.gr/
Τα σχόλια σε διάφορα άρθρα, blogs και sites πραγματικά δυσφιμούν τις Ένοπλες Δυνάμεις και το προσωπικό αυτών. Έτσι λοιπόν από το πρωί διαβάσαμε για διάφορα σενάρια βασισμένα σε θεωρίες συνωμοσίας, ανυπόστατες φαντασιώσεις που ούτε στις ταινίες δεν συμβαίνουν μέχρι και ότι το ελικόπτερο το κατέρριψαν οι Τούρκοι... Επιτέλους, αυτά τα ζητήματα οφείλουμε να τα αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα όπως αρμόζει σε αυτές τις δύσκολες περιστάσεις.
Δεκτή και σεβαστή κάθε άποψη αρκεί να εκφέρεται τεκμηριωμένα διότι για να έχουμε γνώμη πρέπει να έχουμε και γνώση.
Σε καμία των περιπτώσεων εμείς δεν διεκδικούμε τα σκύπτρα τις αριστείας αφού πραγματικοί γνώστες είναι μόνον όσοι είναι αμιγώς επαγγελματίες του αεροπορικού αντικειμένου και ειδικότερα της άμυνας (χειριστές, μηχανικοί, αεροναυπηγοί, διερευνητές αεροπορικών ατυχημάτων).
Εν τάχει λοιπόν θέλουμε να τονίσουμε ορισμένα γενικά σημεία τα οποία χρήζουν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος:
Τα ελικόπτερα δεν είναι απαρχαιωμένα ούτε και σαπάκια όπως πολλοί τα παρουσιάζουν. Σίγουρα, είναι παλαιά πτητικά μέσα πλην όμως είναι εξαιρετικά αξιόπτιστα και με πολύ καλές επιχειρησιακές δυνατότητες.
Ακόμα και στις καλύτερες αεροπορίες, ναυτικά, στρατούς συμβαίνουν ατυχήματα. Πολλές φορές δε σε πτητικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας. Ασφαλώς και ένα σύγχρονο πτητικό μέσο έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ασφαλές απόρροια των συστημάτων που διαθέτει.
Όσο πιο ρεαλιστική είναι η εκπαίδευση τόσο περισσότερο αυξάνεται ο κίνδυνος εκδήλωσης πάσης φύσεως ατυχήματος. Και η εκπαίδευση πρέπει να είναι ρεαλιστική και συνάμα σκληρή για να εξασφαλίζεται το αξιόμαχο και η επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων. Διότι περισσότερος ιδρώτας στην εκπαίδευση συνεπάγεται λιγότερο αίμα στον πόλεμο.
Τα Ελικόπτερα συντηρούνται άψογα. Μηχανικοί και Τεχνικοί της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού επιτελούν ένα έργο υποστήριξης των ελικοπτέρων άξιων συγχαρητηρίων. Ούτε ελλείψεις σε ανταλλακτικά υφίστανται ούτε περικοπές σε ζητήματα ασφάλειας πτήσεων γίνονται.
Καμία έκπτωση δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση των χειριστών.
Όλοι οι χειριστές της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού είναι πολύ έμπειροι και καταξιωμένοι στο λειτούργημα που καθημερινά επιτελούν.
Πάντα υπάρχει η "κακή" στιγμή. Δεν γίνεται να μην συμβούν ποτέ ατυχήματα.
Δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε και να εξάγουμε βεβιασμένα συμπεράσματα απλά και μόνον για να προκαλούμε το ενδιαφέρον. Ήδη έχει συγκροτηθεί η αρμόδια επιτροπή και σύντομα θα έχουμε τις αιτίες πτώσεως του ελικοπτέρου.
Τα ελικόπτερα ΑΒ-212 επιχειρούν διεθνώς με δεκάδες χρήστες.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του defencenews πατώντας εδώ
Πηγή: www.defencenews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου