Το Ναυτικό των ΗΠΑ (US Navy) απέστειλε στις 23 Φεβρουαρίου του 2015 στο Κογκρέσο μια λεπτομερή έκθεση για την τεχνική διαμόρφωση του προτεινόμενου αντιτορπιλικού σκάφους τύπου DDG 51 Flight III - περαιτέρω ανάπτυξη του αντιτορπιλικού τύπου DDG 51 (κλάση Arleigh Burke).
Η κύρια διαφορά μεταξύ του τύπου DDG 51 και την προηγούμενη έκδοση της σειράς DDG 51 με το σύστημα Aegis θα είναι η αντικατάσταση του ραντάρ AN/SPY-1 με ένα νέο πολυλειτουργικό σύστημα ραντάρ AMDR-S (ραντάρ αντιαεροπορικής και πυραυλικής άμυνας, S-band) AFAR, το οποίο θα επιτρέψει στα σκάφη επιφανείας να εφαρμόσουν και πρακτικά τον αμερικανικό όρο της «ολοκληρωμένης αεροπορικής (AAW) και βαλλιστικής πυραυλικής άμυνας (BMD) - (IAMD)». Τη σύμβαση για την ανάπτυξη του AMDR-S έλαβε τον Οκτώβριο του 2013 η Raytheon.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την αποτυχία το 2009 σε σχέση με τη συνέχιση της ναυπήγησης των προηγμένων αντιτορπιλικών σκαφών DDG 1000 Zumwalt (ως αποτέλεσμα των περικοπών θα κατασκευαστεί μια σειρά από μόλις τρία πλοία), το Ναυτικό των ΗΠΑ έχει επιστρέψει με τα σχέδια για την σειρά DDG 51.
Το πρόγραμμα DDG 51 περιλαμβάνει συνολικά τη ναυήγηση από 76 πλοία το διάστημα 1985-2017 μεταξύ δύο ναυπηγικών βιομηχανιών, General Dynamics Bath Iron Works (BIW) και Huntington Ingalls Industries (HII). Πιο πρόσφατα, τον Ιούνιο του 2013, στο πλαίσιο μια πολυετούς προμήθειας για το διάστημα 2013-17 απονεμήθηκαν συμβόλαια για 10 πλοία. Συνολικά 62 πλοία (DDG 51 έως DDG 112) παραδόθηκαν. Από τα υπόλοιπα 14, τα 6 βρίσκονται σε διάφορα στάδια της κατασκευής και αναμένονται να παραδοθούν από το 2016 και μετά.
Η διαμόρφωση DDG 51 Flight III θα ενσωματωθεί στα τελευταία τρία πλοία της προμήθειας για το διάστημα 2013-17. Ένα πλοίο θα κατασκευαστεί το οικονομικό έτος 2016 και δύο πλοία το 2017. Ένα διάδοχο ναυπηγικό πρόγραμμα από το οικονομικό έτος 2018 και μετά θα συνεχίσει τη γραμμή κατασκευής. Επί του παρόντος κυριαρχεί η κατασκευή των DDG 51 Flight III και των συμβεβλημένων 11 νέων μονάδων στην τροποποίηση αυτή (DDG 113 έως DDG 123).
Δεδομένου ότι ο κύριος στόχος των πλοίων αυτού του τύπου είναι η ενίσχυση των ικανοτήτων της αντιπυραυλικής άμυνας, στη συνέχεια αποφασίστηκε η περαιτέρω κατασκευή του τύπου DDG 51 Flight III με το AMDR-S.
Στο πλαίσιο των μακροπρόθεσμων συμβάσεων που έχουν ήδη εκδοθεί για τα τρία πρώτα αντιτορπιλικά DDG 51 Flight III (DDG 124 έως DDG 126), σχεδιάζεται η περαιτέρω ναυπήγησή τους (στα τρέχοντα σχέδια ναυπήγησης πολεμικών πλοίων για το Ναυτικό των ΗΠΑ περιλαμβάνεται η κατασκευή έως 22 μονάδων μέχρι το 2030).
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η έναρξη της κατασκευής του πρώτου πλοίου DDG 51 Flight III από το ναυπηγείο General Dynamics Bath Iron Works έχει προγραμματιστεί για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017, και η παράδοσή του στο Ναυτικό των ΗΠΑ για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2021.
Πηγή: www.defencenews.gr/
Η κύρια διαφορά μεταξύ του τύπου DDG 51 και την προηγούμενη έκδοση της σειράς DDG 51 με το σύστημα Aegis θα είναι η αντικατάσταση του ραντάρ AN/SPY-1 με ένα νέο πολυλειτουργικό σύστημα ραντάρ AMDR-S (ραντάρ αντιαεροπορικής και πυραυλικής άμυνας, S-band) AFAR, το οποίο θα επιτρέψει στα σκάφη επιφανείας να εφαρμόσουν και πρακτικά τον αμερικανικό όρο της «ολοκληρωμένης αεροπορικής (AAW) και βαλλιστικής πυραυλικής άμυνας (BMD) - (IAMD)». Τη σύμβαση για την ανάπτυξη του AMDR-S έλαβε τον Οκτώβριο του 2013 η Raytheon.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την αποτυχία το 2009 σε σχέση με τη συνέχιση της ναυπήγησης των προηγμένων αντιτορπιλικών σκαφών DDG 1000 Zumwalt (ως αποτέλεσμα των περικοπών θα κατασκευαστεί μια σειρά από μόλις τρία πλοία), το Ναυτικό των ΗΠΑ έχει επιστρέψει με τα σχέδια για την σειρά DDG 51.
Το πρόγραμμα DDG 51 περιλαμβάνει συνολικά τη ναυήγηση από 76 πλοία το διάστημα 1985-2017 μεταξύ δύο ναυπηγικών βιομηχανιών, General Dynamics Bath Iron Works (BIW) και Huntington Ingalls Industries (HII). Πιο πρόσφατα, τον Ιούνιο του 2013, στο πλαίσιο μια πολυετούς προμήθειας για το διάστημα 2013-17 απονεμήθηκαν συμβόλαια για 10 πλοία. Συνολικά 62 πλοία (DDG 51 έως DDG 112) παραδόθηκαν. Από τα υπόλοιπα 14, τα 6 βρίσκονται σε διάφορα στάδια της κατασκευής και αναμένονται να παραδοθούν από το 2016 και μετά.
Η διαμόρφωση DDG 51 Flight III θα ενσωματωθεί στα τελευταία τρία πλοία της προμήθειας για το διάστημα 2013-17. Ένα πλοίο θα κατασκευαστεί το οικονομικό έτος 2016 και δύο πλοία το 2017. Ένα διάδοχο ναυπηγικό πρόγραμμα από το οικονομικό έτος 2018 και μετά θα συνεχίσει τη γραμμή κατασκευής. Επί του παρόντος κυριαρχεί η κατασκευή των DDG 51 Flight III και των συμβεβλημένων 11 νέων μονάδων στην τροποποίηση αυτή (DDG 113 έως DDG 123).
Δεδομένου ότι ο κύριος στόχος των πλοίων αυτού του τύπου είναι η ενίσχυση των ικανοτήτων της αντιπυραυλικής άμυνας, στη συνέχεια αποφασίστηκε η περαιτέρω κατασκευή του τύπου DDG 51 Flight III με το AMDR-S.
Στο πλαίσιο των μακροπρόθεσμων συμβάσεων που έχουν ήδη εκδοθεί για τα τρία πρώτα αντιτορπιλικά DDG 51 Flight III (DDG 124 έως DDG 126), σχεδιάζεται η περαιτέρω ναυπήγησή τους (στα τρέχοντα σχέδια ναυπήγησης πολεμικών πλοίων για το Ναυτικό των ΗΠΑ περιλαμβάνεται η κατασκευή έως 22 μονάδων μέχρι το 2030).
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η έναρξη της κατασκευής του πρώτου πλοίου DDG 51 Flight III από το ναυπηγείο General Dynamics Bath Iron Works έχει προγραμματιστεί για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017, και η παράδοσή του στο Ναυτικό των ΗΠΑ για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2021.
Πηγή: www.defencenews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου