Ο ελληνογερμανικός πόλεμος μαίνεται και τίποτα δεν δείχνει προς το παρόν ότι υπάρχει διέξοδος για την ένταση που έχει δημιουργηθεί στις σχέσεις των δύο χωρών, με ευθύνη κυρίως του Βερολίνου. Κι όπως σε κάθε πόλεμο υπάρχουν και “παράπλευρες απώλειες”.
Μία απ΄ αυτές αφορά άμεσα τις ΕΔ ,ειδικότερα το ΠΝ και την ναυπηγική βιομηχανία της χώρας. Ο λόγος για το τελευταίο υποβρύχιο τύπου 214 και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά που απασχολούν 850 εργαζόμενους.
Το υποβρύχιο ΚΑΤΣΩΝΗΣ λοιπόν κινδυνεύει να μην παραδοθεί ποτέ στο ΠΝ. Γιατί αυτό;
Το υποβρύχιο έχει “κανιβαλιστεί” για τις ανάγκες των προηγούμενων τριών που έχουν παραδοθεί στο ΠΝ. Για να ολοκληρωθεί η ναυπήγησή του από τους εργαζόμενους πρέπει τα συστήματα που του έχουν αφαιρεθεί να παραγγελθούν. Δυστυχώς από τους Γερμανούς.
Αυτό είναι ένα θέμα.
Το δεύτερο είναι ότι οι Γερμανοί ενδέχεται να χρειαστεί να παρέμβουν σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά στις δοκιμές των υποβρυχίων στη θάλασσα. Ειδικά αν προκύψει κάποιο θέμα στο οποίο οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων δεν θα μπορούν να παρέμβουν όχι απαραίτητα επειδή δεν θα μπορούν, αλλά επειδή αν κάτι πάει στραβά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επίκλησης εγγυήσεων .
Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ανησυχούν πολύ για τις εξελίξεις . Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν ακόμη γίνει δεκτοί από τον ΥΕΘΑ Πάνο Καμμένο . Και θέλουν να συναντηθούν μαζί του γιατί θελουν να του εξηγήσουν ότι είναι άλλο θέμα οι εργαζόμενοι και άλλο οι αμαρτωλές συμβάσεις των υποβρυχίων που υπογράφηκαν με όρους που μόνο τους Γερμανούς εξυπηρετούσαν. Ο Καμμένος είναι η αλήθεια ότι έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και στην μεταβίβασή τους στον Σάφα αλλά δεν έχει πει κάτι συγκεκριμένο για τους εργαζόμενους. Κι αυτό προκαλεί ανασφάλεια και ανησυχία.
Υπάρχει κίνδυνος να φθάσουμε μέχρι και στο κλείσιμο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά; Αν δεν προχωρήσει η ναυπήγηση του τέταρτου υποβρυχίου 214, τότε το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα μείνουν ξανά χωρίς έργο και συνεπώς όλα τα ενδεχόμενα θα είναι ανοιχτά.
Συμπέρασμα; Οι Γερμανοί πρέπει να πιεστούν και να κυνηγηθούν ανελέητα! Τα όσα έκαναν με τα ελληνικά υποβρύχια είναι απαράδεκτα παρά τα όποια ελληνικά λάθη. Στην πλάτη μας και με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων "έκλεισαν" παραγγελίες σε άλλες χώρες και πρώτα απ΄ όλα με την Τουρκία!
Θα πρέπει όμως αυτό να γίνει ταυτόχρονα με την διασφάλιση των συμφερόντων του ελληνικού ΠΝ που χρειάζεται τον ΚΑΤΣΩΝΗ, αλλά και την εξασφάλιση των εργαζομένων. Από τους οποίους ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος μόνο κέρδος θα έχει από την συνάντηση που θα έχει μαζί τους. Ξέρουν το θέμα "απ΄ έξω κι ανακατωτά".
Πηγή: www.onalert.gr/
Μία απ΄ αυτές αφορά άμεσα τις ΕΔ ,ειδικότερα το ΠΝ και την ναυπηγική βιομηχανία της χώρας. Ο λόγος για το τελευταίο υποβρύχιο τύπου 214 και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά που απασχολούν 850 εργαζόμενους.
Το υποβρύχιο ΚΑΤΣΩΝΗΣ λοιπόν κινδυνεύει να μην παραδοθεί ποτέ στο ΠΝ. Γιατί αυτό;
Το υποβρύχιο έχει “κανιβαλιστεί” για τις ανάγκες των προηγούμενων τριών που έχουν παραδοθεί στο ΠΝ. Για να ολοκληρωθεί η ναυπήγησή του από τους εργαζόμενους πρέπει τα συστήματα που του έχουν αφαιρεθεί να παραγγελθούν. Δυστυχώς από τους Γερμανούς.
Αυτό είναι ένα θέμα.
Το δεύτερο είναι ότι οι Γερμανοί ενδέχεται να χρειαστεί να παρέμβουν σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά στις δοκιμές των υποβρυχίων στη θάλασσα. Ειδικά αν προκύψει κάποιο θέμα στο οποίο οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων δεν θα μπορούν να παρέμβουν όχι απαραίτητα επειδή δεν θα μπορούν, αλλά επειδή αν κάτι πάει στραβά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επίκλησης εγγυήσεων .
Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ανησυχούν πολύ για τις εξελίξεις . Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν ακόμη γίνει δεκτοί από τον ΥΕΘΑ Πάνο Καμμένο . Και θέλουν να συναντηθούν μαζί του γιατί θελουν να του εξηγήσουν ότι είναι άλλο θέμα οι εργαζόμενοι και άλλο οι αμαρτωλές συμβάσεις των υποβρυχίων που υπογράφηκαν με όρους που μόνο τους Γερμανούς εξυπηρετούσαν. Ο Καμμένος είναι η αλήθεια ότι έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και στην μεταβίβασή τους στον Σάφα αλλά δεν έχει πει κάτι συγκεκριμένο για τους εργαζόμενους. Κι αυτό προκαλεί ανασφάλεια και ανησυχία.
Υπάρχει κίνδυνος να φθάσουμε μέχρι και στο κλείσιμο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά; Αν δεν προχωρήσει η ναυπήγηση του τέταρτου υποβρυχίου 214, τότε το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα μείνουν ξανά χωρίς έργο και συνεπώς όλα τα ενδεχόμενα θα είναι ανοιχτά.
Συμπέρασμα; Οι Γερμανοί πρέπει να πιεστούν και να κυνηγηθούν ανελέητα! Τα όσα έκαναν με τα ελληνικά υποβρύχια είναι απαράδεκτα παρά τα όποια ελληνικά λάθη. Στην πλάτη μας και με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων "έκλεισαν" παραγγελίες σε άλλες χώρες και πρώτα απ΄ όλα με την Τουρκία!
Θα πρέπει όμως αυτό να γίνει ταυτόχρονα με την διασφάλιση των συμφερόντων του ελληνικού ΠΝ που χρειάζεται τον ΚΑΤΣΩΝΗ, αλλά και την εξασφάλιση των εργαζομένων. Από τους οποίους ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος μόνο κέρδος θα έχει από την συνάντηση που θα έχει μαζί τους. Ξέρουν το θέμα "απ΄ έξω κι ανακατωτά".
Πηγή: www.onalert.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου