“Μαύρη τρύπα” 60.000 ευρώ σ΄ ένα μόνο πλοίο του Στόλου έχει προκαλέσει τρικυμία στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Τα χρήματα είναι πολλά για ένα πλοίο και δεν μπορούν προς το παρόν να αποδοθούν σε κάλυψη εξόδων αποκατάστασης βλαβών . Γιατί θα πρέπει να πούμε ότι έχουμε φθάσει στο σημείο οι κυβερνήτες των πλοίων να είναι και υπεύθυνοι γι΄ αυτά τα θέματα.
Που έχουν ξοδευτεί τα χρήματα στο συγκεκριμένο πλοίο θα ερευνηθεί αλλά μαζί μ΄ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί άμεσα και το σύστημα αποκατάστασης βλαβών των πλοίων .Θέμα το οποίο δεν μπορούν -και αυτό- να το “φορτώνονται” οι κυβερνήτες οι οποίοι προσπαθούν να “βγάλουν από τη μύγα ξύγκι” ,κόβοντας ακόμη και τα αναγκαία του προσωπικού για να είναι τα πλοία τους σε καλή κατάσταση.
Τι ακριβώς συμβαίνει;
Είναι γνωστό στην Σαλαμίνα ότι όποιος κυβερνήτης ακολουθήσει την διαδικασία αναφοράς βλάβης με σήμα θα περιμένει μέχρι …την αποστρατεία του για να την δει να διορθώνεται. Και δεν μιλάμε για μεγάλες ζημιές αλλά για βλάβες μικρού σχετικά κόστους που μπορεί όμως να σ΄ αφήσουν στην μέση του Αιγαίου.
Τι προσπαθούν να κάνουν με την σύμφωνη γνώμη και του Αρχηγείου Στόλου; Να εκμεταλλευθούν τα ελάχιστα χρήματα που αναλογούν σε κάθε πλοίο για έκτακτες ανάγκες, να κόψουν απ΄ όπου αλλού μπορούν -ακόμη και από την τροφοδοσία- για να δημιουργήσουν ένα μικρό “κομπόδεμα” με το οποίο διορθώνουν τις βλάβες που προκύπτουν.
Αυτή η κατάσταση γίνεται καθεστώς .Το Αρχηγείο Στόλου εξυπηρετείτε γιατί στα χαρτιά όλα εμφανίζονται να πηγαίνουν “πρίμα”.Οι κυβερνήτες των πλοίων από τη μία μπορεί να αποπλέουν θεωρώντας ότι έχουν το πλοίο τους σε καλή κατάσταση, όμως έχουν αποκτήσει άλλο άγχος . Το…λογιστικό.
Σ΄ ότι αφορά στις 60.000 επαναλαμβάνουμε διεξάγεται έρευνα και δεν μπορεί τόσα χρήματα να έχουν πάει σε επισκευές.
Πηγή : www.onalert.gr/
Που έχουν ξοδευτεί τα χρήματα στο συγκεκριμένο πλοίο θα ερευνηθεί αλλά μαζί μ΄ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί άμεσα και το σύστημα αποκατάστασης βλαβών των πλοίων .Θέμα το οποίο δεν μπορούν -και αυτό- να το “φορτώνονται” οι κυβερνήτες οι οποίοι προσπαθούν να “βγάλουν από τη μύγα ξύγκι” ,κόβοντας ακόμη και τα αναγκαία του προσωπικού για να είναι τα πλοία τους σε καλή κατάσταση.
Τι ακριβώς συμβαίνει;
Είναι γνωστό στην Σαλαμίνα ότι όποιος κυβερνήτης ακολουθήσει την διαδικασία αναφοράς βλάβης με σήμα θα περιμένει μέχρι …την αποστρατεία του για να την δει να διορθώνεται. Και δεν μιλάμε για μεγάλες ζημιές αλλά για βλάβες μικρού σχετικά κόστους που μπορεί όμως να σ΄ αφήσουν στην μέση του Αιγαίου.
Τι προσπαθούν να κάνουν με την σύμφωνη γνώμη και του Αρχηγείου Στόλου; Να εκμεταλλευθούν τα ελάχιστα χρήματα που αναλογούν σε κάθε πλοίο για έκτακτες ανάγκες, να κόψουν απ΄ όπου αλλού μπορούν -ακόμη και από την τροφοδοσία- για να δημιουργήσουν ένα μικρό “κομπόδεμα” με το οποίο διορθώνουν τις βλάβες που προκύπτουν.
Αυτή η κατάσταση γίνεται καθεστώς .Το Αρχηγείο Στόλου εξυπηρετείτε γιατί στα χαρτιά όλα εμφανίζονται να πηγαίνουν “πρίμα”.Οι κυβερνήτες των πλοίων από τη μία μπορεί να αποπλέουν θεωρώντας ότι έχουν το πλοίο τους σε καλή κατάσταση, όμως έχουν αποκτήσει άλλο άγχος . Το…λογιστικό.
Σ΄ ότι αφορά στις 60.000 επαναλαμβάνουμε διεξάγεται έρευνα και δεν μπορεί τόσα χρήματα να έχουν πάει σε επισκευές.
Πηγή : www.onalert.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου