Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος έχει στείλει την υπόθεση των υποβρυχίων στον εισαγγελέα. Και έχει κάνει πολλές φορές δημόσιες αναφορές για την σύμβαση των υποβρυχίων αλλά και για την υπόθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Η “γραμμή” που έχει χαράξει δίνει πρωταγωνιστικό ρόλο στο ΠΝ και στον Α/ΓΕΝ Βαγγέλη Αποστολάκη ο οποίος ανέλαβε το πολύ δύσκολο έργο να ολοκληρώσει την ναυπήγηση όλων των υποβρυχίων 214.
Στην διάθεσή του είχε ένα κονδύλι περίπου 78 εκατομμυρίων. Απ΄ αυτό έχει δαπανήσει περίπου 33 και έχει μείνει ένα υποβρύχιο για να πέσει στη θάλασσα.
Που είναι το πρόβλημα; Σε μία από τις τελευταίες ενημερώσεις που έγιναν για τα υποβρύχια και τα Ναυπηγεία εκφράστηκε η άποψη ότι το να πληρώνονται και οι 850 εργαζόμενοι την ώρα που απασχολούνται περίπου 300 είναι πρόβλημα που μπορεί να φθάσει μέχρι και στην κατηγορία της απιστίας! Με το γράμμα του νόμου μπορεί να είναι κι έτσι. Από την άλλη πλευρά όμως ποιος θα μπορούσε να διαχωρίσει τους εργαζόμενους οι οποίοι είχαν μείνει απλήρωτοι για πάνω από ένα χρόνο; Και ποιος θα μπορούσε να εγγυηθεί ότι τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν;Οι εργαζόμενοι εκφράζουν το παράπονο ότι έχουν “μπει στο ίδιο τσουβάλι” με οσους πραγματικά ευθύνονται για την κατάντια του Ναυπηγείου . Και το θεωρούν άδικο. Γιατί δεν μπορεί οι ελάχιστες εξαιρέσεις του παρελθόντος να “στιγματίζουν” όλους τους εργαζόμενους.
Ο Νίκος Πετρόπουλος, εκπρόσωπος των Ενωμένων Ανεξάρτητων Εργαζομένων και μέλος του ΔΣ του σωματείου εργαζομένων δήλωσε:
“Υπάρχει πίκρα από τους εργαζόμενους γιατί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κατηγορώντας τις γερμανικές εταιρείες για τα σκάνδαλα δεν διαχωρίζει τους εργαζόμενους που δεν φταίνε τίποτα και έχουν δώσει τα πάντα για την ολοκλήρωση των υποβρυχίων.
"Έχουμε ζητήσει επανειλλημένως συνάντηση μαζί του για να μας ξεκαθαρίσει το πως βλέπει το υπουργείο το μέλλον των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και των 1.000 οικογενειών που εργάζονται σε αυτά”.
Πηγή: www.onalert.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου